Nabídka
Sponzorské dary na plesy a akce
– pořádáte Hasičský, Myslivecký, Sportovní, Maturitní, a nebo jakýkoliv jiný ples a sháníte ceny do tomboly nabízíme na této akce sponzorský dar, ve formě reklamních předmětů.
– počet cen se odvíjí od předpokládaného počtu účastníků
– Sportovní klub Cesta si vyhrazuje právo, zvolit ceny do tomboly podle aktuálních skladových zásob a dle téma plesu.
– pokud máte zájem o naši spolupráci, stačí vyplnit online formulář.
– Ozvěte se nám minimálně měsíc před konáním akce, ať se vše stihne doladit a připravit.
– Sportovní klub Cesta si také vyhrazuje právo žádost o sponzorský dar odmítnou, bez udání důvodu.
ONLINE ŽÁDOST
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A DODACÍ PODMÍNKY pro prodej zboží a služeb Sportovního klubu Cesta z.s.
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
V případě, že nebyly sjednány jiné písemné podmínky Kupní smlouvy, upravují tyto „VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A DODACÍ PODMÍNKY“, vydané v souladu s ustanovením § 1751 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku (dále jen „PODMÍNKY“), smluvní vztahy, vznikající mezi Sportovním klubem Cesta z.s., Druztová 160, Druztová 330 07, IČO 21936358 vedená u Krajského soudu v Plzni pod sp. zn. L 10791 jako prodávajícím (dále jen „prodávající“) a kupujícím (dále jen „kupující“) uvedeným v Kupní smlouvě (dále jen „smlouva“).
Veškerá prezentace zboží prodávajícího umístěná v katalogu, reklamě nebo ve webovém rozhraní e-shopu na stránkách www.skcesta.cz je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká na základě písemné objednávky (e-mailem) kupujícího prodávajícímu a písemným přijetím objednávky kupujícího prodávajícím (e-mailem). Kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá zboží/věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní, a kupující se zavazuje, že věc/zboží převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu. V případě, že předmětem plnění je výroba odznáčků, gravírování, potisk zboží dodaného kupujícím, dojde k uzavření smlouvy až po schválení vzorku prodávajícím. Prodávající je oprávněn odmítnout uzavřít smlouvu, jejímž předmětem je potisk zboží dodaného kupujícím.
Užití ustanovení §§ 1765, 1766, 1793, 1798, 1799, 1800 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku se pro kupní smlouvu vylučuje. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce. 2. PŘEDMĚT PLNĚNÍ
Předmětem plnění je dodávka reklamních předmětů a dárků s potiskem (dále jen „zboží“) a služeb, uvedených ve smlouvě včetně jejích všech příloh.
3. KUPNÍ CENA ZBOŽÍ VČETNĚ SLUŽEB
Veškeré ceny uváděné v cenících, nabídkách či katalozích (dále jen „katalog“) a těchto PODMÍNKÁCH prodávajícího nezahrnují DPH, není-li výslovně uvedeno jinak. Není-li písemně sjednaná cena jiná nebo není-li v průběhu roku upravena zvlášť vydaným ceníkem, představuje platnou kupní cenu zboží a potisku pro sepsání kupní smlouvy v daný den. V případě vydání ceníku ke katalogu se pak kupní cena zboží a potisku řídí cenami a ev. podmínkami uvedenými v ceníku platném ke dni sepsání smlouvy.
Prodávající poskytuje, v rámci jednotlivých objednávek – kupních smluv, individuální množstevní slevu z ceny zboží bez DPH v závislosti na celkové výši odebraného zboží.
Cena potisku, odznáčků, gravírování zboží dodaného kupujícím bude mezi kupujícím a prodávajícím dohodnuta zvlášť mimo ceník. Cena potisku zboží uvedená v katalogu v případě potisku zboží dodaného kupujícím je nezávazná a je pouze orientační.
4. DODACÍ LHŮTA Dodací lhůta je 5-10 pracovních dní.
Prodávající má právo na jednostranné prodloužení termínu dodání v období od října do prosince dle vytížení výrobních kapacit. Tuto skutečnost je povinen sdělit kupujícímu. Prodávající je povinen předat kupujícímu předlohu grafiky – Schvalovací náhled – ke schválení nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne obdržení kompletních podkladů pro tisk ze strany kupujícího. Pokud kupující připomínkuje zaslanou předlohu grafiky (Schvalovací náhled), zavazuje se prodávající, že opravenou předlohu zašle kupujícímu k opětovnému odsouhlasení do jednoho pracovního dne od zaslání připomínky kupujícím.
Dohodnou-li se kupující s prodávajícím na expresní dodací lhůtě, zvyšuje se kupní cena takto: o 100 % z ceny za potvrzený termín plnění do tří pracovních dnů, o 50 % z ceny za potvrzený termín plnění od čtyř do pěti pracovních dnů.
6. DODACÍ PODMÍNKY
– osobní převzetí v Druztové – kurýrní služba s dobírkou (nezávislý dopravce),
– kurýrní služba bez dobírky (nezávislý dopravce), – osobní rozvoz ke kupujícímu (za smluvní poplatek).
Kupující platí prodávajícímu náklady na dopravu dle způsobu dodání formou zvláštní položky na faktuře.
Prodávající je oprávněn plnit předmět smlouvy i částečně a kupující je povinen částečné plnění předmětu smlouvy převzít.
Bude-li kupující v prodlení delším 10 kalendářních dnů s převzetím zboží, vyzve jej prodávající k převzetí zboží v náhradní lhůtě 14 kalendářních dnů a současně ho bude informovat o tom, že mu bude účtováno skladné.
7. PLATEBNÍ PODMÍNKY
Kupující se zavazuje uhradit kupní cenu za dodané zboží a služby včetně případného dopravného, nákladů na balení.
Po vzájemné dohodě se v kupní smlouvě vyznačí jedna z těchto podmínek způsobu úhrady kupní ceny:
A) na základě faktury před dodáním zboží, B) v hotovosti při předání zboží.
Splatnost kupní ceny je do 14 dnů ode dne vystavení faktury, při objednávce s kurýrní službou bez dobírky se zboží začne vyrábět až po připsané kupní ceny na účet prodávajícího, pokud se obě strany nedomluví jinak.
Prodávající je oprávněn požadovat zaplacení kupní ceny i při částečném plnění předmětu smlouvy a kupující je povinen kupní cenu za částečné plnění v době splatnosti uhradit.
Vlastnická práva k předmětu smlouvy dle každé objednávky přechází na kupujícího až po uhrazení kupní ceny za dodané zboží v plné výši na účet prodávajícího. Žádná část kupní ceny za dodané zboží nesmí být zaplacena pohledávkami třetích osob nebo započtením vlastní pohledávky kupujícího, kterou má vůči prodávajícímu, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
Prodávající posílá faktury výhradně elektronicky na předem stanovenou e-mailovou adresu dohodnutou mezi prodávajícím a kupujícím. V případě, že kupující neupozorní prodávajícího na změnu e-mailové adresy, neodpovídá prodávající za odeslání faktury na neaktuální e-mailovou adresu.
8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Prodávající může od smlouvy odstoupit v případě, že je kupující v prodlení s úhradou zálohy o více jak 10 kalendářních dnů po dohodnutém termínu splatnosti zálohy. Dále je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení smlouvy kupujícím nebo v případech stanovených občanským zákoníkem. Odstoupení od smlouvy musí být písemné a musí v něm být uveden důvod odstoupení od smlouvy. Doručením odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší. Odstoupí-li prodávající od kupní smlouvy (příp. části plnění), je kupující povinen vrátit prodávajícímu do 7 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy dodané zboží (příp. část zboží, jehož se odstoupení týká).
Prodávající neodpovídá za zpoždění nebo nemožnost dodávky zboží v důsledku „vyšší moci“ nebo v případě, kdy objednané zboží není ve lhůtě žádané kupujícím na trhu dostupné. Prodávající v takovém případě bude kupujícího písemně informovat o náhradním prodlouženém termínu plnění nebo o nemožnosti dodávky daného zboží vůbec, přičemž kupujícímu tímto nevzniká vůči prodávajícímu žádné právo na náhradu ev. škody. Souhlas s tímto náhradním termínem plnění potvrdí kupující prodávajícímu písemně (e-mailem), a to ve lhůtě vyznačené na sdělení prodávajícího. Pokud tak neučiní, má se za to, že kupující od smlouvy nebo její části odstupuje a prodávající automaticky již bez další výzvy provede stornování těchto nedodaných položek zboží ze zakázky.
Odstoupí-li kupující od smlouvy před samotným dodáním objednaného zboží a služeb je kupující povinen uhradit smluvní pokutu ve 100 % při objednávce zboží s potiskem, gravírováním, výrobě odznáčků pokud toto zboží již bylo vyrobeno. Dále je kupující povinen uhradit vzniklé náklady na dopravu.
9. JINÁ USTANOVENÍ
Sjedná-li kupující ve smlouvě potisk zboží, je povinen dodat prodávajícímu podklady pro tisk v elektronické podobě. Při složitější grafice potisku může být účtován poplatek za provedené grafické práce ve výšši od 100 Kč do 500 Kč. Nastane-li případ, že po podpisu Kupní smlouvy je prodávajícím odeslán kupujícímu Schvalovací náhled grafiky potisku a ten není kupujícím připomínkován a neschválení tohoto náhledu ohrožuje termín dodání na potvrzené Kupní smlouvě, má prodávající právo přistoupit k výrobě dle nepotvrzeného Schvalovacího náhledu
kupujícím. Pro uplatnění práv z vadného plnění jsou pro smluvní strany závazná ustanovení § 2099 až § 2112 občanského zákoníku, pokud není v kupní smlouvě nebo těchto PODMÍNKÁCH uvedeno jinak.
Zjevné vady plnění musí být kupujícím písemně oznámeny prodávajícímu v souladu a s náležitostmi dle reklamačního řádu prodávajícího, a to nejpozději do 7 kalendářních dnů od předání zboží.
Prodávající je povinen uznané vady plnění odstranit nejpozději do 2 měsíců po obdržení reklamace takto:
Je-li dodání vadného zboží podstatným porušením smlouvy může kupující: požadovat odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady, požadovat odstranění vady opravou věci nebo potisku, požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny zboží nebo potisku, odstoupit od smlouvy v předmětu vadného plnění.
Je-li dodání vadného zboží nepodstatným porušením smlouvy může kupující: požadovat odstranění vady opravou věci nebo potisku, požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny zboží nebo potisku.
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží od prodávajícího nebo okamžikem, kdy prodávající předá zboží prvnímu nezávislému dopravci do místa určení. Při převzetí zboží od kurýrní služby (nezávislý dopravce) je kupující povinen pečlivě zkontrolovat neporušenost přepravního obalu. V případě, že obal je poškozen uvede kupující tuto informaci do předávacího protokolu kurýrní služby (nezávislý dopravce).
Prodávající neodpovídá za škody vzniklé nesprávným použitím nebo skladováním dodaného zboží.
Uplatňování práv z vadného plnění dodaného zboží se řídí reklamačním řádem prodávajícího, se kterým se kupující seznámil před uzavřením kupní smlouvy. V případě uznání vady zboží nahradí prodávající pouze hodnotu řádně reklamovaného zboží.
Uplatnění práv z vadného plnění (reklamace) na dodaném zboží nemá odkladný účinek na zaplacení kupní ceny v termínu splatnosti ani na splatnost faktury, kterou
je reklamované zboží fakturováno a kupující je povinen dodržet lhůtu splatnosti této smlouvy.
Při prodlení kupujícího s převzetím zboží od prodávajícího v období delším než 10 kalendářních dnů ode dne vystavení dodacího listu se sjednává skladné ve výši 0,05 % z kupní ceny skladovaného zboží, nejméně však 50 Kč za každý den skladování. Jako první den placení skladného se počítá 11. den. Nezaplacení ceny za dodané zboží ve lhůtě 30 dnů po uplynutí splatnosti se považuje za podstatné porušení smlouvy.
Pro katalogové rozměry zboží nebo jeho částí nebo rozměry vzorku či jeho částí je přípustná odchylka 10 % oproti rozměrům dodaného zboží nebo jeho částí. Fotografie jednotlivých předmětů mají pouze informativní charakter a nemusí plně odpovídat skutečnosti, zejména co se týká barevnosti a detailů provedení. Prodávající si vyhrazuje právo na dodání zboží s rozdílem 5 % z dohodnutého množství, stane-li se tak, dodáním rozdílného množství zboží se kupní cena automaticky poměrně změní.
Za vadu dodaného zboží se nepovažuje rozdílná sytost barvy nebo odstín barvy mezi skutečně dodaným zbožím a barvou dle katalogu nebo vzorku. Výsledná barevnost potisku se může lišit od původně zadaného odstínu barvy. V závislosti na potiskovaném podkladu, potiskové technologii a zvoleném odstínu může být tento rozdíl 0 % – 15 % proti původnímu zadání barevnosti potisku. V závislosti na potiskovaném podkladu, materiálu, jeho tvaru a potiskové technologii může být rozdíl 0 %-10 % zadané velikosti potisku.
10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Kupující, pokud je fyzická osoba podnikatel, uzavřením kupní smlouvy vyjadřuje svůj souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů̊ (jedná se zejména o jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo, e-mailovou adresu) v databázi zákazníků prodávajícího po naplnění kupní smlouvy (za účelem marketingu, nabízení dalšího zboží, případné další obchodní spolupráce či dalších smluvních vztahů), a to až do doby, než písemně̌ doručí prodávajícímu svůj nesouhlas s takovým zpracováním. Prodávající informace o kupujících uchovává v souladu s platnými obecně̌ závaznými právními předpisy České republiky, zejména v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně̌ osobních údajů̊, ve znění pozdějších předpisů. Osobní údaje kupujících jsou zabezpečeny proti zneužití. Tyto údaje prodávající nepředá žádné třetí osobě̌, s výjimkou případné zákonné povinnosti sdělení takové informace,
a s výjimkou přepravců̊ a poštovních doručovatelů̊ pověřených prodávajícím dodáním zboží, těmto budou sděleny pouze takové údaje, které jsou nezbytné pro doručení zboží.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně̌ dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího doručené prodávajícímu odstranit z databáze.
Kupní smlouvy jsou počínaje jejich uzavřením archivovány prodávajícím, a to i po jejich naplnění. Kupní smlouvy jsou archivovány ve formě̌, ve které byly uzavřeny. Přístup k archivovaným kupním smlouvám má výlučné̌ prodávající, případně̌ subjekt prodávajícím pověřený archivací. Tito nejsou oprávněni zpřístupnit smlouvy třetím osobám, s výjimkou případné zákonné povinnosti takového zpřístupnění.
11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Kupní smlouva, její platnost či důsledky plynoucí z její neplatnosti, jakož i veškerá práva a povinnosti založené touto smlouvou, se řídí českým právním řádem, zejména občanským zákoníkem. Všechny spory, které by mohly vzniknout z Kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní, budou s vyloučením pravomoci obecných soudů rozhodovány s konečnou platností v rozhodčím řízení u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky v Praze podle jeho Řádu třemi rozhodci, přičemž jednoho rozhodce jmenuje zhotovitel, druhého rozhodce jmenuje objednatel a tito dva rozhodci zvolí předsedajícího rozhodce. Řízení před Rozhodčím soudem bude vedeno v českém jazyce. Místem rozhodčího řízení bude Praha. Strany se zavazují splnit všechny povinnosti uložené jim v rozhodčím nálezu ve lhůtách v něm uvedených. Strana, která bude mít v řízení úspěch bude mít nárok na náhradu nákladů, a to včetně nákladů na právní zastoupení. Smluvní strany jsou povinny si sdělovat každou změnu svého sídla nebo trvalého bydliště. Písemnost se považuje za doručenou v poslední den úložní lhůty, i přesto, že se adresát (kupující nebo prodávající) o uložení písemnosti nedozvěděl, jestliže je písemnost zaslána na posledně známou adresu adresáta (kupujícího nebo prodávajícího) a adresát (kupující nebo prodávající) si ji v úložní době nevyzvedne. Rovněž se písemnost považuje za doručenou, pokud ji adresát (kupující nebo prodávající) odmítne přijmout. Dnem doručení je považován den odmítnutí písemnosti. Každá ze smluvních stran je oprávněna činit písemná jednání prostřednictvím elektronických komunikačních prostředků, a to elektronickou poštou, pokud je jím
zachycen obsah právního jednání a určení osoby, která právní jednání učinila. Smluvní strany se zavazují, že nebudou jednání učiněné v elektronické podobě jakkoliv zpochybňovat nebo prohlašovat za neplatné pouze proto, že jednání bylo učiněno v elektronické podobě.
Platné od 20. 3. 2025